Projekt- és Csapatvezetés Érthető Nyelven

Renitens Konzulens

Renitens Konzulens

Vannak-e Erdélyben projektmenedzserek?

2020. július 03. - Renitens Konzulens

Lassan több mint tíz éve a szakmában vagyok és megjártam a projektmenedzsment és csapatvezetés majdnem minden poklát (ja, kicsipével) és az év elején a barátaim a minic studiotól megkerestek, hogy segítsek nekik egy kis projektmenedzsment tudást elsajátítani, mert egy fiatalos, dinamikusan fejlődő csapat rengeteg munkával és hatékonyabban szeretnék kezelni az elvállalt munkákat. (Ez megint egy rettenetes barokk körmondat volt, szépen tömörítve, de nézzétek el nekem, éjjel 1 óra van ismét).

Természetesen igent mondtam, aztán nem tudtam beváltani az ígéretem, mert akkor nyilvánították világszintű járvánnyá a koronavírus okozta betegséget és a Novartissal (ahol akkor dolgoztam épp) egy gyorstalpalós kutatóprojektbe kezdtünk a Melinda és Bill Gates Foundatiönnel együtt és az én csapatom adta az egész projekt alá az informatikai infrastruktúrát és mi építettük fel a különböző adatmodellezési platformokat stb stb stb, tehát néha 36 órát húztam le egy seggeléssel (azaz laptopra ragadt szemekkel, a Jabra headset már szerves része volt a fejemnek a sok telkonftól). mivel én vezettem a csapatot, minden rajtam keresztül ment, mint libán a fos.

Nos, azóta bánom, hogy nem tudtam betartani az ígéretem és nem tudtam segíteni a barátaimon és mivel 5 év Novartis után eladtam a lelkem egy amerikai gyógyszeróriásnak, hát egyelőre sok időm nem is lesz ezzel foglalkozni, sokat gondolkodom, hogy mit tudnék csinálni. Ugyancsak a minic jött azzal, hogy projektmenedzsert keresnek és nagyon nincs választék Székelyföldön és akkor bekattant valami. Mi lenne, ha feltérképezném, hogy hol vannak és mivel foglalkoznak az erdélyi magyar projektmenedzserek? Szakmai fórum tutira nincs, ha lenne, akkor tudnék róla (itt az előbb felnyihogtam, mert rókát írtam, mondom h éjjel 1 van). Szóval, ha sikerülne feltérképezni, hogy hol vannak (Erdélyben és külföldön egyaránt) és milyen szektorban tevékenykednek, akkor hátha sikerülne olyan online meetupokat összehozni, ahol meg tudnánk osztani egymással és az érdeklődő startup v kis és középvállalkozásokkal a tapasztalatainkat, tematikus kerekasztal beszélgetéseket szervezni projektvezetés és ahhoz kapcsolódó témákban, ugyanakkor meghallgatva a vállalkozókat is, akkor egy produktív dolgot tudnánk kihozni belőle és a projektmenedzser etikai kódex részeként ez lehetne giveback to the community, azaz visszaadhatunk valamit a közösségnek, ahonnan származunk, tudás formájában. Mint egy kis TedX sorozat, csak projekt témában. (amúgy lesz TedX Székelyudvarhely!)

Szóval, ahhoz, hogy ez működjön, az első lépés az érdeklődők feltérképezése lenne, ezért is írom ezt a blogbejegyzést. Ha projektmenedzser vagy, Erdélyben vagy külföldön élsz és dolgozol, de szeretnél segíteni az ottani vállalkozói szférán a tudásoddal vagy csak szívesen mesélnél egy érdekes projektről vagy a karrieredről, akkor írj nekem július 15-ig első körben és megbeszéljük, hogy mik lesznek a következő lépések.

erdelyi_magyar.png

Egy szó, mint száz : Jelentkezz, jó buli lesz :)

A bejegyzés trackback címe:

https://highfieldconsulting.blog.hu/api/trackback/id/tr9115979546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása